Translate

вторник, 25 ноември 2014 г.

Надомна работа по идея от царските ординарци.

Претоварен личен живот.

Днес хората имат по-малко време от когато и да било за да организират претоварения си личен живот - като се започне със сушенето на прането, доставката на обед и се стигне до домашните любимци. Като личен ординарец - помагач, Вие ще осигурявате уникално обслужване на клиентите си.

Пари от лични дребни поръчки.

Има множество дребни поръчки и неща на този свят, които никой няма време да върши. Вие можете ежедневно да изкарвате много пари, просто поемайки изпълнението на такива дребни заръки, които иначе редовно губят ценно, продуктивно време и енергия на Вашите бизнес - клиенти.

Ординарец, домакин или шофьор.

Някои фирми даже наемат т.н. домакин или шофьор, който да подпомага основния им персонал в балансирането между служебните и домашни ангажименти. Подарявайки на клиентите си време, Вие им спестявате пари и изкарвате пари за .... себе си.

Как да започнете веднага тази приятна надомна работа?


1) Определете кои са потенциалните Ви клиенти. 

Такива могат да бъдат всички, от заетия до късно с делата си частен бизнесмен, през хотела, който иска безплатно да удовлетвори прищевките на свои клиенти за доставка или покупка на различни неща, до голямата фирма, която иска от Вас да улесните живота на заетия им персонал.

2) Договорете своята седмична (месечна) ставка. 

Това може да е процент от общите спестявания, ако последните са безспорни. Или отделна тарифа за всеки вид услуга. Или общо заплащане за месеца.

3) Определене най-благонадеждните подизпълнители, 

чиито услуги ще ползвате в работата си, така че да впечатлите клиентите си. Такива като химическо чистене и пране, автомонтьори, цветари, ел. техници, ювелири, билетни центрове, фирми за почистване и т.н.

Сравнете тяхното качество, бързина на обслужване и цени. Вашият подбор на подизпълнители трябва да се основава на нуждите на Вашите клиенти. Детайлното познаване възможностите на подизпълнителите ще Ви позволи да помагате на своите клиенти и по-бързо и по-професионално.

Кои са тайните на маркетинга "лице в лице" в помагаческия бизнес? Изградете персонални отношения със своите клиенти. Маркетинга "лице в лице" изисква да изучите внимателно реалните нужди на клиентите си, така че да определите точно кои услуги ще са най-полезни за тях и най-печеливши за Вас.

Ето какво точно трябва да направите:


А. Установете точно схемата си на работа и подгответе няколко последователни разгласителни кампании и осъществете максимална разгласа на дейността.

Б. След като си сьздадете определена клиентела, по-нататьк не залагайте толкова на откриването на нови клиенти, колкото на разширяването на услугите и бизнеса с досегашните си клиенти. Много по-доходно е да задълбочавате съществуващия бизнес, отколкото да търсите нови клиенти.

В. Не се опитвайте да спечелите клиенти за своите услуги, а тьрсете подходящи услуги за досегашните си клиенти.

Г. Проучете цикъла, в който Вашите клиенти осъществяват покупките на стоки или търсят определени услуги и ориентирайте своите каталози според техния цикъл, вместо да се опитвате да налагате свой цикъл на продажби.

Информация за размисъл по тази възможност за надомна работа. 

Качеството на услугите, които предлагате на клиентите си, зависи от това колко добре ги познавате лично. Помолете ги да попълнят въпросник за своите хобита, предпочитания и рождените дни на близките си. Може да използвате някоя стандартна бланка за да почерпите идеи за свой въпросник.

Приятна надомна работа.

Веднъж завъртели тази приятна надомна работа, Вие може лесно да наемете студенти и/или пенсионери да тичат вместо Вас, а Вие да си седите в къщи и от там да ръководите представлението. Мел от Биг брадър така отговаряше на въпроса "Какво искаш да работиш?" -
"Най-ме бива и обичам да ръководя. Да казвам кой, какво да прави." Какво Ви пречи и Вие да го правите?
----------
Още препоръки, мнения и допълнения по темата може да четете и правите по-долу - в коментарите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари - публикуват се след одобрение на редактор.